oncontextmenu="return false">

Effekter i Adobe Photoshop Elements 6.0

Min kompis Moa använder photoshop elements 9 eller nåt sådant tror jag(?) när hon redigerar vissa utav sina bilder. I det programmet finns det olika effekter som man kan använda. Hon bloggar om dem och jag tänkte att jag kunde göra detsamma! Alltså, att jag visar lite olika effekter ur mitt photoshop vilket är Adobe Photoshop Elements 6.0. Självklart visar jag inte alla effekter eftersom det finns så många, men några kan ni får se. Jag tror att i varje inlägg så kommer det vara två olikfa effekter, så tar det inte så lång tid att visa allt. :)

Denna bilden kommer kommer jag använda de olika effekterna på:



Inte världens bästa bild då, men jag tyckte det var en bra bild att visa olika effekter på. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0