oncontextmenu="return false">

Vill du synas? LÄS DET HÄR!

Imorgon åker vi till Åland med min mormor och morfar då, och vi kommer hem på torsdag, så fram tills dess blir det ingen bloggning alls. Men när vi kommer hem, på torsdag som sagt, så kommer vi fortfarande vara hos min mormor och morfar till söndag och jag tänker dock inte lägga upp kattbilderna, men jag vill inte att bloggen ska vara ännu mer oaktiv än vad den redan är, så jag tänker nämligen ge er chansen att få gästblogga här! Det är bara att maila mig om ni vill det. Så ger jag er lösenordet till min blogg och så är det bara att skriva precis vad ni vill, lägga upp fina bilder, skriva om er själva, någon åsikt, om foto och har ni blogg kan ni ju passa på att länka den. Ni måste dock ha mailat senast torsdag, så ska jag försöka fixa och ge er lösenordet och sådär på fredag senast.
 
Så får vi se om det är några som vill blogga lite här, på min lilla blogg. Inte säkert att någon vill ju, men om någon är intresserad, så maila!
[email protected]
 

Kommentarer
Postat av: m

Hej! jag kommer tyvärr inte ha tid :( eftersom min syster kommer till Sverige o så , kommer inte sitta vid datan alls mycket då.Så tyvärr - men en annan gång kanske? =)

2012-07-23 @ 14:20:26
URL: http://michellekelly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0