oncontextmenu="return false">

Bra uppdatering från och med måndag!

Hej på er! 
 
Tänkte bara meddela att det inte kommer bli någon bloggning under helgen, då vi ska byta bredband och abbonemang på datorn. (Här hemma hos pappa) Internet kommer då stängas ner tills vi fått vårt nya bredband/abbonemang. Men på måndag åker jag och min brorsa hem till mamma och ska vara där i runt fyra veckor. Då kommer vi ha internet, så räkna med rätt bra uppdatering de veckorna. Men jag är väl tillbaka måndag/tisdag med massa bilder som jag inte kunnat föra över på pappas dator. Ni vet varför om ni har läst mitt inlägg lite längre ner. Så vi ses då! ♥
 

Kommentarer
Postat av: saga

Söt blogg :)

2012-06-21 @ 16:58:44
URL: http://saganilssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0