oncontextmenu="return false">

Påskmiddag

Hej!

Jag har nyss kommit hem från en påskmiddag hemma hos min låtsasfarmor. Jag tog med kameran dit, men det blev mest bilder på familjen och så. Jag försökte fota en påsklilja med ljuset var väldigt dåligt. Hade jag inte blixt blev det för mörkt och hade jag blixt så blev det för ljust. Aja, ni får se en bild på den iallafall;



Men jag tog även bilder på annat som fanns hemma hos henne:





Vad tycker ni? Inte de bästa bilder jag har tagit kanske, men de blev okej, alltså rosen och godiset, men inte påskliljan! Haha.

Sen måste jag säga tack så mycket för att det har varit så många som har varit inne på bloggen och jag har fått jättemånga kommentarer! Fortsätt så, ni är bäst.

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: Tack så mycket! Jo det är bara bra, själv?:)

2012-04-07 @ 11:24:56
URL: http://saandratornblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0