oncontextmenu="return false">

Kort fotorunda

Har precis varit ute och fotat. Dock så tog kamerabatterierna slut ganska snbbt, fast att jag hade laddat dem under natten. De är rätt dåliga.. :( Jag längtar efter systemisen som jag ska köpa, det är nära nu. ♥ Fyller år om 21 dagar och då kommer jag troligen få ungefär 1000 kr av min gamelmormor (det får jag varje år) och så är min mormor och morfar skyldiga mig 700 kr. :D

Iallafall, tillbaka till fotona idag:

Det blev iallafall rätt bra bilder som jag är nöjd med, men jag vet inte om jag kan ladda upp de på bloggen idag, eftersom mina batterier måste ladda, men förhoppningsvis kommer de upp imorgon, möjligtvis ikväll! :) Och som jag sa igår så ska vi kanske även på majbrasa i eftermiddag och om batterierna är laddade tills dess så fotar jag självklart brasan, men annars blir det säkert några mobilbilder.

Men kolla in bloggen senare! :)





Ps. Idag blir bloggen en månad! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0